Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Wednesday, March 24, 2010

Cupcake

Saya memang penggemar kepada kuih-muih yang manis terutama kek. Ditambah pula sekarang ni tengah trend cupcake. Geram rasanya bila tengok gambar cupcake dalam blog. So, pada majlis pertunangan Nor tempohari, saya dengan ikhlas dan berbesar hati mensponsor cupcake untuk hantaran. Disamping cupcake hantaran, ada juga cupcake untuk makan2 yang bersaiz supermini. Cupcake ni saya order dgn Nazeha dari Kampung Jawa. Boleh recommend kalau nak sebab rasa memang best dan seimbang tambahan pula rasa kek tak berapa manis yang disesuaikan dengan krim yang agak manis. Cupcake ni pun saya suruh Nazeha hantar je dan saya tunggu depan MPK. Ini merupakan kali kedua saya order cupcake melalui blog. Kali pertama dengan As dari Setia Alam. Yang ni pun saya recommend jugak sebab memang sedap.

Bagi saya pembuat cupcake ni memang kreatif dan berseni sebab kek yang bersaiz kecil tu dapat direka dengan kemas dan penuh kesabaran.





Saya tercari2 gambar dan entry cupcake masa order dengan As dulu tapi tak jumpa plk. Dua2 saya recommend sebab dua2 pun sedap bagi saya yang memang penggemar kek ni. Kepada yang berminat boleh masuk link blog mereka berdua ni ye.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...