Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Thursday, December 30, 2010

Mesyuarat Di Melaka

Balik je bercuti dari Melaka dan PD, saya ditugaskan ke Melaka bagi menghadiri Mesyuarat Prestasi Kerja Tahun 2010 dan Sasaran Kerja Tahun 2011 bersama Tuan Yang Dipertua dan Ketua-Ketua Jabatan, Majlis Perbandaran Klang pada 21 hingga 23 Disember 2010 bertempat di Hotel Renaissance, Melaka. Yang kelakarnya, sampai je di sana, rupa-rupanya hotel ni di terletak di hadapan Hotel Ming yang kami duduk tempohari. Apalagi saya terus hubungi Hakim dan maklumkan, kalau tahu kami terus stay dan sambung beberapa hari lagi di sana.

Tempoh 3 hari 2 malam ni rasanya yang paling lama saya berjauhan dengan Fatihah. Kalau dengan Khadija masa kecil dahulu berhari-hari pun tak kisah. Tapi dengan Fatihah ni susah sikit sebab dia ni amat manja dengan saya. Mujur tiada apa-apa berlaku sepanjang peninggalan saya.



Memang selesa hotel ni, bilik dan makanannya saya amat berpuashati.



Surprised untuk Tuan YDP di atas penerimaan pingat darjah kebesaran D.P.M.S. yang membawa gelaran Dato' pada hari keputeraan D.Y.M.M. Sultan Selangor baru-baru ini.



Ketua Jabatan dan Pegawai masing-masing membentangkan laporan penilaian prestasi kerja tahun 2010 dan kerja yang disasarkan untuk tahun 2011 bagi mendapat kelulusan mesyuarat.



Tugas saya mencatat minit pada sepanjang mesyuarat berlangsung.



Intan Wazleena, Setiausaha Pejabat (N28) yang mana kami berdua memang akan ditugaskan untuk mesyuarat seperti ini kerana kami adalah kanan dan senior di unit kami.

Kesimpulannya, saya amat lega kerana mesyuarat ni dah selesai. Tak sanggup saya berjauhan dengan keluarga lama-lama walaupun bilik dan makanan di hotel tu sedap. Bak kata pepatah, 'Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, tapi lebih baik di negeri sendiri'.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...