Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Monday, February 7, 2011

Hatyai, Thailand

Entry mengenai percutian ke Hatyai, Thailand ni khusus untuk Hakim kerana kami tidak turut serta pada percutian tersebut. Percutian ini merupakan pemberian insentif dari pihak MPK kepada kakitangan yang telah berjaya menaikkan nama Majlis. Percutian selama 3 hari 2 malam tersebut telah bertolak pada 27 Januari dan kembali semula ke tanahair pada 30 Januari 2011.

Walaupun percutian berhari-hari dan kami ditinggalkan, tapi banyak juga cenderahati yang dibawa balik dan cenderahati yang paling saya suka adalah fridge magnet sebanyak 3 unit yang dibeli oleh Hakim. Cuma sepeninggalan beliau, Khadija kena demam. Mungkin demam rindu, maklumlah anak abah.















Nak bercerita lebih, saya tidak ke sana. Jadi, tiada pengalaman yang dapat saya kongsikan. Tetapi kalau ditanya adakah saya teringin ke Hatyai? Terus terang saya katakan, saya telah beberapakali dipelawa oleh Kelab Sukan untuk ke sana, tapi saya tidak berminat. Mana tahu akan datang, saya berminat hendak ke sana kerana menurut Hakim, percutian ke sana tidak menelan perbelanjaan yang tinggi.





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...