Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Sunday, August 25, 2013

Fatihah Potong Kek Dengan Kawan TCAZ

Atas permintaan Fatihah sendiri, nak sambut hari jadi di TCAZ akhirnya terlunas sudah.  Bersekali dengan majlis Riang Ria Raya yang diraikan di TCAZ pada 23 Ogos, saya bawakan kek untuk Fatihah potong dan berkongsi rasa dengan kawan-kawan dia.   

















Seperti biasa, kek ditempah dengan mak usu saya @ wan usu mereka.  Kali ni saya pilih kek chiffon vanila berlapis jem strawberry di tengah.  Dekorasi kek ditabur dengan coklat M & M adalah atas permintaan saya.  Rasanya?  Memang sedap bagi saya, sekali-sekala berubah rasa dari kek coklat ke rasa yang lain.

















Fatihah yang memang susah nak suruh senyum di hadapan kamera. Berbeza sungguh karakter dia bila berada di tadika ni.  Pandai betul 'control' perangai dia.

















Diiringi bacaan doa dan lagu selamat hari jadi, akhirnya kek pun dipotong. 

















Majlis sambutan Riang Ria Raya diserikan dengan 4 anak-anak TCAZ yang menyambut hari jadi. 

















Syukur Alhamdulillah, jelas terpancar kepuasan di wajah Fatihah.

















Dengan Inas Sabrina Aqilah yang 'cute'.

















Rakan-rakan sebaya yang sama dalam Pink Class.

















Tengoklah Fatihah susah nak senyum.  Muncung je sedepa.

















Saya dan Khadija pun turut serta meraikan majlis ni.  'Sporting' bergambar dengan anak-anak dan 'teacher' yang pakai baju warna 'peach' dan 'pink'.

Majlis yang sederhana tetapi dihidupkan dengan telatah anak-anak yang comel bergaya dengan baju raya masing-masing.  Tiada 'goodies' saya berikan untuk anak-anak ini.  'Goodies' digantikan dengan duit raya yang bagi saya lebih memberikan makna walaupun kecil nilainya.

Buat Fatihah............ mama, abah dan kakak Dija sayang kamu. Jadilah anak, adik dan khalifah yang cemerlang di dunia dan di akhirat. Insya'Allah, panjang umur dan ada rezeki kamu, tahun depan kita raikan lagi majlis seperti ini.






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...