Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Sunday, November 22, 2015

Nur Khairin Fatihah Berkonvokesyen

Alhamdulillah, Nur Khairin Fatihah dah menamatkan pembelajaran di tadika PASTI Darul Ulum II. Makanya pada 14 November 2015, bertempat di Dewan Putra, Kampung Delek, Klang tercatat dalam lipatan sejarah Fatihah berkonvo untuk kali pertamanya.


Bersedia di luar dewan sebelum berarak masuk ke dalam dewan.


Fatihah, graduan cilik yang tersangat-sangat comel walaupun muka susah nak senyum sebab kebanyakan gigi depannya dah rompong.














Berarak ke dalam dewan.


Majlis disempurnakan oleh ADUN Selat Klang, Y.B. Dr. Hajjah Halimah binti Ali.


Beratur sebelum menunggu giliran dipanggil ke atas pentas.














Melangkah dengan penuh yakin.  Mama doakan ini titik permulaan kamu berkonvo.  Insya Allah, akan ada beberapa siri konvo lagi yang akan kita sama-sama raikan nanti.


Tahniah! Anak kebanggaan mama dan abah.  Walaupun kamu tak terima sebarang anugerah, mahupun tempat teratas di dalam kelas, mama dan abah tetap berbangga dengan kamu Fatihah.


Fatihah yang mempunyai kelebihan tersendiri.  Walaupun kurang menonjol buat masa ini di dalam akademik, tetapi markah yang diperolehi tidak kurang hebatnya.  Fatihah dah pandai membaca dengan lancar, mengira dengan betul dan agak meminati Bahasa English.  Tangannya agak berseni, suka melukis @ melakar mengikut imaginasinya.  














Persembahan oleh pelajar perempuan kelas Fatihah.  Menurut ustazah, Fatihah agak 'moody' dan kuat merajuk sepanjang latihan.


Muka susah nak senyum.  Tapi tetap comel.


Persembahan kedua hasil gabungan dengan pelajar lelaki.  














Kami dan ustazah kelas Fatihah.  Terima kasih, Ustazah Rasyidah. Tak terbalas ilmu yang dicurahkan kepada Fatihah.  Semoga mendapat ganjaran pahala yang berterusan hendaknya.























Puteri kedua mama yang jelita.

Doa mama dan abah, semoga Fatihah cemerlang ilmu dan agama serta berjaya di dunia dan akhirat.  Mama dan abah yakin Fatihah bijak, cerdik dan pandai.  Amin.






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...