Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Thursday, May 18, 2017

Meraikan Jasa Guru

Sekolah Khadija dan Khairin sambut hari guru pada 16 Mei 2017.  Khadija seawal bulan Februari dan bertanya apa hadiah yang nak bagi pada ustazah dan ustaz sempena hari guru.  Dia ni memang bersemangat dalam segala hal yang berkaitan dengan sekolah.  Tahun ni memang tak ada idea nak hadiahkan apa pada cikgu @ ustazah dan ustaz mereka.  Akhirnya, pada pertengahan bulan April saya putuskan untuk buat tempahan 'online' je hadiah untuk ustazah dan ustaz mereka.















Comelkan, 'fridge magnet' yang saya tempah melalui fb Persona Craft House.  Harga pun agak berpatutan bila tempah dalam kuantiti yang banyak.























Hasil kerja yang kemas dan menepati apa yang saya nak.  Ini merupakan kali ketiga saya tempah melalui Persona Craft ni.  Saya pernah tempah hiasan decoupage dan juga jadual kehadiran kelas (felt craft). 


Kepada guru @ cikgu @ ustazah dan ustaz Khadija dan Khairin, jasa dan kesabaran kalian untuk mendidik anak-anak saya tidak ternilai jika dibandingkan dengan apa yang saya berikan ini.  Semoga pahala yang diterima berterusan hendakNya.  Buat guru-guru dan pensyarah yang pernah mengajar saya, terima kasih tak terhingga kepada kalian semua.  Siapa saya pada hari ini, semuanya atas ilmu dan keredhaan dari kalian.  Selamat Hari Guru 2017!!!






1 comments:

Puteri Satu said...

ha ah act senang kan order online je... bila ke kedai buku bawak anak2 pilih hadiah utk guru.. mula lah capai sana sini..sedar2 dah 80 henggit... hehhehe.. kamilah selalu mcm tuh... kekekke... order online.. senang bajet... bajet tak lari... salam kenal dari akak..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...