Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, August 3, 2010

N3 Tanpa Gambar

Kalau ada yang perasan (ada ke?) setiap n3 saya pasti akan disusuli dengan gambar atau cerita bergambar. Tapi kali ni, takde gambar disekalikan dengan n3. Kamera digital saya tu buat hal pulak. Tak tahu di mana silapnya, mungkin bateri tak cukup power kot. Bateri rechargeable dah lama saya tak gunakan. Macam nak kena beli baru je kamera, yelah raya dah hampir lagipun rugi rasanya kalau saya tak dapat rakamkan setiap detik dan perkembangan anak-anak. Kalau ikutkan usia kamera digital saya yang berjenama Nikon tu dah pun 4 tahun dan mungkin saya perlukan pembaharuan kepada kamera yang lebih canggih. Tengoklah nanti, kalau ada duit terlebih. Bukan tak boleh gunakan gambar dari handphone tapi bagi saya 'feel'nya tetap lain.

Banyak sebenarnya yang nak diceritakan kat blog ni, tapi saya tetap rasa kalau n3 bergambar lagi menarik. Antaranya cerita masak-masak saya, cerita Fatihah dah pandai berjalan pada usia 11 bulan (30 Julai 2010 tarikh Fatihah mula berjalan), kenduri tahlil dan macam-macam lagi. Insya'Allah saya takkan biarkan kamera saya tu tidak berfungsi dengan lama dan n3 bergambar akan kembali semula.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...