Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Thursday, July 29, 2010

KIK



Pada 27 Julai 2010, setelah berbulan-bulan membuat kertas kerja dan bahan persembahan, akhirnya team KIK Hakim telah membentangkan hasil projek mereka di Dewan Jubli Perak, Bangunan SUK, Shah Alam. Konvensyen Kumpulan Inovatif Dan Kreatif (KIK) atau dulunya dikenali sebagai KMK adalah merupakan acara tahunan di peringkat Negeri. MPK mempertaruhkan 2 penyertaan iaitu bagi kategori pengurusan dan teknikal. Keputusan diumumkan pada 28 Julai di mana hanya team GPH dari Jabatan Penilaian mendapat tempat iaitu Naib Johan di dalam kategori pengurusan.

Takpe, walaupun team Hakim kalah, tapi saya amat berbangga kerana suami saya telah berusaha bersungguh-sunguh dan bertungkus-lumus dengan projek inovasi mereka. Walaupun tidak mendapat tempat di hati pihak juri, bagi saya team mereka adalah salah satu daripada yang terbaik. Syabas saya ucapkan kepada team suami saya kerana telah membawa nama Majlis Perbandaran Klang.



Ketahuilah, saya berbangga mempunyai suami yang superb!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...