Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, May 4, 2010

On My Birthday

Pada ulangtahun kelahiran saya, 25 April lalu, sambutan agak sederhana daripada Hakim dan anak-anak di rumah kami sahaja. Takpe, bagi saya yang penting kami saling ingat-mengingati tarikh birthday masing2. Hadiah? Saya hanya dapat duit dlm RM ? dan saya diberi pilihan macam tahun2 lepas untuk membeli sendiri apa yang saya nak. Tapi sampai ke hari ni, saya masih belum sempat beli lagi benda yang saya nak tu pasal tak berkesempatan singgah ke shopping complex sejak kami balik dari Langkawi tempohari. Tak kisahlah, janji dapat hadiah.



Kek yang dipilih oleh Khadija, walaupun kecil tapi sedap. Sampai kami balik dari Langkawi pun masih fresh dan kekal rasa coklatnya.



Menu tambahan selain kek adalah sate yang juga permintaan saya sendiri.


4 comments:

Siti said...

Happy Birthday..cantiknya kek.

Shima said...

Terima kasih. Kek beli je, nak tempah dgn Siti jauh sgt, nak buat sendiri lagi jauh panggang dr api. So, beli jelah janji adakan?

matahati-aishahazhar said...

happy b'day... semoga dimurahkan rezeki

Shima said...

TQ Aishah. Moga2 semuanya yg baik2 je. Tp yang plg penting bersyukur kepada Allah krn diberi hidup hingga ke hari ini. Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...