Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, June 15, 2010

Rumah Untuk Disewa

Kepada sesiapa yang sedang tercari-cari rumah untuk disewa, kami sememangnya sedang mencari penyewa baru di apartment milik kami di Sementa, Kapar. Apartment ni amatlah selesa untuk diduduki bagi yang berkeluarga dan mempunyai anak ataupun yang masih bujang sebab mempunyai 3 bilik. Kemudahan seperti sekolah, klinik dan kedai juga amat hampir dengan apartment ni. Perjalanan pula dari pusat Bandar Klang dalam 10 minit dan ke Pekan Kapar juga dalam 10 minit. Kadar sewa yang kami tetapkan adalah RM250.00 tetapi masih boleh dirunding. Deposit turut dikenakan. Jadi kepada sesiapa yang berminat, bolehlah hubungi kami (Hakim/Shima) di talian 016-6560386.









9 comments:

rATu kEBaYA said...

rumah ni dekat dengan rumah saya.. kat taman perepat indah..

Shima said...

Lah Aisyah ddk sana ke? Ingatkan Pulau Indah. Tlg promote klu sesape cari rmh sewa ye? Sewa blh runding lg tu.

rATu kEBaYA said...

memang duduk pulau indah kak.. tapi rumah kat tmn perepat indah tu saya sewakan.. insya Allah klu ada member nak sewa akan saya kabarkan.. nanti raya boleh datang rumah.. hehehe

Shima said...

Pening je kan, ada rmh sewa ni. Dah murah pun penyewa buat hal.

Blh saje, raya nanti dtg lah rmh akk kat Taman Saujana Kapar, Tok Muda.

mieza said...

salam...

saya tgh mencari bilik utk disewa area pulau indah..kemasukan mac 2011..ade x?

gpunk said...

assalamualaikum...saya wan...
ada x rumah untuk disewa di pu;au indah...dekat dengan westport..

sherryna1003 said...

rumah sewa ni masih ada lagi ke? tingkat bape ye?

SITI AISYAH Ishak said...

rumah sewa nie still kosong lg ker?

Jamaluddin Mohd Nor said...

Rumah ni masih kosong lg ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...