Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Monday, May 23, 2011

Nur Kasih The Movie

Orang yang paling beria-ia nak menonton filem ni adalah Hakim dan yang kedua Khadija. Saya pulak hanya menurut perintah. Kami menonton filem ni pada Sabtu, 21 Mei 2011 di mana lagi kalau tak di MBO, Harbour Place, Persiaran Raja Muda Musa, Klang.

Filem yang membaris dan mengekalkan 3 teraju utama seperti di dalam drama siri di TV3 ini dapat dilihat mampu menarik penonton yang setia dari kaca TV hinggalah ke panggung wayang. Saya dapat lihat MBO pada hari tu agak sesak dengan rata-rata orang melayu, tak kira usia, dari yang kecil hinggalah ke kategori mak cik-mak cik. Tahniah saya ucapkan kepada pelakon Tiz Zaqyah, Remy Ishak dan Fizz Fairuz serta pengarah Khabir Bhatia. Filem ini bagi saya tidak terlalu berat cumanya agak memainkan perasaan penonton.



Tiz Zaqyah, saya sukakan lakonan anda di dalam cerita ini. Alangkah manisnya jika anda mengekalkan imej bertudung. Suara anda juga mantap, bagi saya sesuai di dalam pengacaraan.



Kami mengambil 'couple seat'. Kami berempat berkongsi 2 kerusi.



Abah dan kakak Dija.



Selesai menonton baru kami bergambar di poster Nur Kasih.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...