Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Wednesday, October 21, 2009

Saja Je

Saya dah kembali bertugas di tempat kerja pada Isnin, 19 Oktober 2009. Actually sepatutnya genap 60 hari atau bersamaan 2 bulan adalah pada 14 Oktober tapi saya saja tambah 2 hari cuti rehat. Balik je bertugas, macam biasalah, keadaan meja saya haru-biru dengan fail-fail minit mesyuarat milik saya dari tahun 2001 hingga terkini. Al-maklumlah sekarang MPK sedang giat dengan program 5S. Bosan sebosan-bosannya, dahlah datang2 je kena attend Mesyuarat Pengurusan, pastu petang Selasa kena masuk Mesyuarat Kebenaran Merancang dan pagi ni disusuli dengan Mesyuarat J/K OSC. Hai berturut2 tak berhenti, rasa macam tak cukup tangan je. Doa saya, semoga saya diberi kekuatan dan ketabahan serta kesihatan yang baik untuk meneruskan kerja saya ni. Macam yang Hakim pesan, kerja satu ibadat. Moga2 juga rezeki yang saya perolehi benar2 halal untuk diberi kepada ibubapa dan anak2 saya.

Bercerita pasal kesihatan, sistem penghadaman saya tak ok dari hari Ahad hingga ke saat ni. atau lebih tepat dikatakan saya kena cirit-birit. Disebabkan kerja start hari Isnin, walaupun perut tak selesa, datanglah jugak.

Dengar2 dari 9 hingga 17 November 2009 ni Mesyuarat Dewan Undangan Negeri Selangor kembali bersidang. Adakah saya terlibat sebagai pelapor lagi? Tak kisahlah, kalau dipanggil pergi sebab dapat jumpa kawan2 kat SUK tu. Stop sampai sini dulu sebab minit mesyuarat banyak yang menunggu.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...