Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Thursday, October 22, 2009

Terima Kasih Mak

Terima kasih mak, Hajjah Rohani binti Haji Hashim. Syukur Alhamdulillah, mak saya telah menurunkan pindah milik tanah bahagiannya kepada saya. Sekarang lengkaplah semua adik-beradik saya dah ada bahagian masing2 walaupun taklah sebesar mana (luas keseluruhan dalam 2 ekar +++) yang dibahagikan kepada 7 bahagian. Atas dasar kasih sayang, kenaan duti setem yang LHDN kenakan kepada saya hanya RM397.50 sahaja. Nasib baik tak banyak. Luas setiap bahagian pada anggaran saya boleh buat dalam 2 buah rumah yang ada halaman. Kalau rumah sewa tu dalam 10 buah, 5 buah kiri dan 5 buah kanan boleh dapat. Kat atas tanah tu nantilah saya akan bina rumah idaman saya nanti.



Urusan dilakukan di bangunan baru Pejabat Tanah Dan Daerah Klang.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...