Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, October 19, 2010

Majlis Sambutan Hari Raya Di Taska MPK

Pada 8 Oktober bersamaan dengan 29 Syawal, Taska Komuniti dan Pusat Jagaan MPK telah mengadakan majlis sambutan hari raya secara anjuran bersama oleh Persatuan Ibu Bapa Taska, pihak Majlis dan pihak Taska. Majlis bermula pada jam 3.30 petang dan berjalan lancar.

Kalau ikutkan, taska bagi kanak-kanak berumur di bawah 5 tahun dah pun mengadakan majlis sambutan sebelum ini. Cumanya pada kali ini, ia diadakan bersekali dengan kanak-kanak transit yang dah bersekolah dari peringkat sekolah tadika hinggalah ke sekolah menengah (dalam 2/3 orang). Jumlah keseluruhan kanak-kanak di pusat transit ni adalah lebih kurang 50 orang.

Saya sebagai warga kerja MPK, berasa amat bersyukur kerana kemudahan seperti ini disediakan kepada kakitangan. Kalau diikutkan, pusat transit tersebut bukanlah di bawah pihak Taska, ianya di bawah kendalian pihak Majlis sendiri, cumanya pihak Taska membantu memantau bersama-sama.



Majlis diserikan dengan kehadiran Tuan Setiausaha @ Timbalan YDP, MPK.



Khadija seronok dapat duit raya.



Kalau tak silap saya nama budak di sebelah Khadija tu, Darwish.



Beratur bersama kanak-kanak sebaya Khadija untuk pulang ke rumah sebelah (taska).



Saya berlatarbelakangkan ibu-ibu yang sedang sibuk mengambil makanan. Menu makanan dari pilihan kami selaku AJK tahun 2010.



Dari kiri - Pengerusi Taska, Puan Hajjah Mahanom, Tuan Setiausaha, Encik Jeffrey selaku Pengerusi Taska dan Encik Zaireezal selaku Pengarah Khidmat Pengurusan (bos saya).



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...