Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Monday, October 18, 2010

Telatah 2 Beradik

Bila kenangkan nasib pasangan yang dah lama berkahwin dan tidak dikurniakan anak, saya rasa amat bertuah dan bersyukur kerana punya anak, walaupun kadangkala kerenah mereka ni meruntun kesabaran saya. Buruk dan baik perangai mereka, sayalah yang bertanggungjawab mencorak dan membentuknya. Insya'Allah saya akan jadikan anak-anak saya insan yang terbaik di dunia dan akhirat.



Geram betul dengan keduanya.



Si cerdik dan si bijak.



Yang memasukkan Fatihah ke dalam trolley pasar ni memang kerja saya. Fatihah punyalah suka masa ni, sampai tak nak keluar.



Aktiviti kat rumah sekarang ni, Fatihah suka memanjat.



Si Kakak pula sekarang ni asyik nak melawa. Kalau boleh siang malam nak pakai 'jeans'.



Suka tengok gambar ni, sayang betul Khadija dengan adiknya.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...