Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Wednesday, April 8, 2009

Lesen Senjata Api

Tengok tajuk macam takde kena-mengena dengan cerita2 yang selalu saya masukkan dlm blog ni. Entry kali ni adalah tentang suami saya Hakim bin Md. Ardani. Baru-baru ni beliau telah memohon untuk mendapatkan lesen senjata api. Bercerita ttg suami saya ni, dia adalah seorang yang tak tahu duduk diam, aktif bersosial, bersukan dan senang cakap boleh buat apa saja kerja. Kemahiran membaiki peralatan elektrik atau apa sahaja yang rosak kat rumah semua dia boleh cuba walaupun tak pernah pun dia pelajari semua tu. Ialah mungkin disebabkan family background dia yang terdiri dari sebilangan besar abang2 semuanya.

Suami saya ni suka dengan aktiviti lasak. Paragliding adalah salah satu aktiviti lasak yang dia suka. Skrg ni dia suka berbasikal plk, kan ke skrg tgh trend. Apa2 pun yang dia suka, saya harap sangat2, dia sentiasa jaga keselamatan diri.

Suami saya pun dah capai PTK Aras IV baru2 ni. Tahniah, semoga terus cemerlang di dalam kerjaya dan ilmu akhirat. Amin.







1 comments:

Junid said...

tahniah bro hakim...orang kampung ni....bukit kerayong.....nak tanye sikit la mcamane ye nak apply lesen senjata api.....boleh e-mail ke megatjoned79@yahoo.com.....terima kasih junid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...