Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Wednesday, March 24, 2010

Anak Saudara @ Anak Buah

Saya jarang bercerita mengenai cerita yang bukan kisah anak-anak saya. Tapi entry kali ni khusus mengenai cerita anak-anak buah saya pula.



Gambar ni Aqilah bersama Fatihah. Aqilah ni umurnya sebulan awal daripada Fatihah. So, sekarang Aqilah dah 8 bulan. Tapi dia masih meniarap lagi. Aqilah adalah merupakan anak kepada adik saya yang menetap di Ampang.



Gambar bawah ni pulak adalah anak sepupu saya, Fiza iaitu Nur Yusuf Ikhwanudin. Dilahirkan di Raub, Pahang pada bulan Disember 2009. Jadi Fatihah, Aqilah dan Yusuf adalah sebaya.



Yusuf ni amatlah sihat sebab baru nak masuk 3 bulan, beratnya dah mencecah 6 kg lebih. Amatlah semangat dan saya tak sanggup nak dukung dia.



Yusuf bersama abangnya Nurdeen Sani yang juga amat rapat dengan anak saya Khadija. Nurdeen ni umur dia dah 4 tahun dan merupakan budak yang agak cerdik dan keletah.

Doa saya buat mereka - Semoga sentiasa sihat dan membesar sebagai anak yang soleh dan solehah.

2 comments:

Siti said...

comei2 la..geram siti tgk.

Shima said...

Anak2 Siti pun apa kurangnya. Comel2 jgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...