Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, March 16, 2010

Nuffnang

Hari ni dengan rasminya blog saya telah berdaftar dengan Nuffnang. Bila dah berdaftar ni, kenalah aktif sikit dalam arena perblogan ni. Yang pasti saya akan kekalkan cerita di dalam blog ni dengan cerita kami sekeluarga sahaja seperti tujuan asal saya mencipta blog sejak 2 tahun yang lepas. Bila diimbas semula, tujuan saya berblog adalah untuk peribadi dan bukan untuk paparan umum. Tapi sekarang dah jadi lain pulak. Macam tak tetap pendirian pulak dah sekarang ni sebab nampak beberapa blog kawan2 dah membuahkan hasil yang lumayan melalui Nuffnang ni. Kepada Nuffnang, saya masih baru dan masih belajar lagi tentang Nuffnang ni, masih belum katam lagi. Slowly2 saya belajar ye!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...