Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Friday, July 2, 2010

Award & Tag



1. Anda mesti beri pujian pada pemberi award ni.

Sebelum beri pujian, saya nak war2kan, inilah kali pertama saya di tag dan menerima award sepanjang saya punyai blog sendiri. Jadi, terus terang saya kata saya tak pandai bertag2 atau beraward2 ni.

Pujian saya buat pemberi award ni iaitu Aishah @ Ratu Kebaya. 'Walaupun kita hanya kenal melalui maya, tak pernah bersua muka, tapi akak tahu Aishah seorang kawan (kwn2 Yong @ Shaniza baik + gila-gila), anak, isteri dan ibu yang baik. Bertuah akak dapat kenal Aishah ni". Pujian byk lagi, tapi cukuplah sikit2 dulu.

2. Sila beri award kepada 10 blogger yang lain.

Aishah, akak tak ramai kawan blog, jadi tak boleh nak buat soalan no. 2 dan seterusnya. Lagipun, akak ni pemalu dan 'silent reader' je dengan blog2 yang lain tu. Harap maaf dan maklum.

3. Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini.

Dah jawab kat soalan no. 2.

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yang best and great?

Tak pernah impikan pun blog ni paling best kerana takut jadi riak dan syok sendiri pulak nanti.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...