Nukilan Kisah Indah Dalam Hidup Kami

Tuesday, July 6, 2010

Perbezaan Di Antara 2 Gambar

Di antara 2 gambar saya ni, apa yang bezanya? Penutup kepala @ serkup @ inner syria yang saya pakai tu amat selesa sekali. Mujur Hakim benarkan saya pakai, itupun katanya masih mendedahkan aurat di bahagian leher. Ampun, saya akan cuba perbaiki etika berpakaian saya dari semasa ke semasa ye.



Beza di antara 2 gambar ni adalah t-shirt yang dipakai. T-shirt merah agak mendedahkan sangat leher saya.



T-shirt hitam ni kurang terdedah sikit. Next time saya akan beli t-shirt 'turtle neck' untuk disesuaikan dengan serkup syria ni.

Bercerita pasal serkup ni juga, pada petang Ahad lepas, ingat nak keluar rumah pakai serkup syria ni aje ke rumah sewa. Saya pun bukan berniat nak turun dari kereta pun, cuma nak temankan Hakim dan bawa anak jalan2 menikmati angin petang. Tapi disebabkan teguran Khadija yang tanya, "Mama, kenapa tak pakai tudung?" Langsung saya tukar pakai tudung yang lengkap sikit.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...